Сьогодні відбулась онлайн-конференція харківського міського голови Геннадія Кернеса. Журналіст Олександр Костенко вирішив дослідити, на чиї ж запитання відповідав скандальновідомий мер.
Отже, Кернесу задали запитання 25 осіб (21 з ВКонтакте і 4 з Фейсбука), з яких, на думку Олександа Костенка, реальних живих людей було всього 6. Ще двоє – під знаком запитння.
А хто ж решта 17?
– Три екаунти абсолютно порожні, тобто боти.
– Сім екаунтів підписані і репостять сторінку Detox Eat it; більшість з них репостять виключно її.
– Шість екаунтів підписані і репостять позитивні піар-тексти про Олександра Кацубу, депутата Харківської міськради від Партії регіонів.
– Ще п’ять екаунтів репостять і Кацубу, і Detox.
– Один з порожніх екаунтів відзначився єдиним репостом вина Mikado.
– Всі екаунти, що рекламують Кацубу, зареєстровані 22-23 січня 2015 року.
– Всі екаунти, що рекламують Detox, зареєстровані 20 і 23 грудня 2014 року.
– Решта – неживі екаунти зареєстровані в межах 2014 року.
Олександр Костенко також стверджує, що компанія Katsuba Corporation є клієнтом компанії Artjoker, яка веде Геннадія Кернеса в соціальних мережах. Mikado також є клієнтом Артджокера, і навіть сторінка Харківської міської ради, на яку нещодавно підписались 90% тих, хто задавав запитання – це теж клієнт Артджокера.
#KernesOnlineминутка рекламы плиз. пока в Харькове горячо обсуждают онлайн-конференцию городского головы Геннадия Керн…
Posted by Александр Костенко on Thursday, August 20, 2015