Інтернет-Асоціація України оприлюднила дані свого дослідження ринку інтернет-реклами за перше півріччя 2015 року.
За даними дослідження, обсяг ринку медійної інтернет-реклами України за 1-е півріччя 2015 склав 477 млн грн, що на 27% перевищує аналогічний минулорічний показник в гривневому обчисленні. Частка прямих продажів на цьому ринку склала 40,5%.
Частки сегментів медійної інтернет-реклами, розподілилися так:
- Банерна реклама – 40,7 %;
- In-stream video (реклама в відеоплеєрі pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture-in-pause) – 25,4%;
- In-page video (content-roll) – 9,2%;
- Інші нестандартні рішення (спливаючі вікна pop-up та pop-under, формати catfish і screenglide, синхронні банери, фронтлайн, повноекранна реклама, звукова реклама в цифровому аудіопотоки, інші подібні прояви) – 12,5%;
- Спонсорство – 12,2%.
Методика вимірювання об’єму медійної інтернет-реклами заснована на перехресному аналізі даних анкетування найбільших рекламних агентств, сайтів і сейлз-хаусів. Учасникам дослідження було запропоновано заповнити спеціальні анкети, в яких агентства на анонімній основі вказували суми отриманих від рекламодавців коштів по конкретних сайтам, а сайти – частку у своїх оборотах групи агентств, що надали анкету. Сейлз-хауси і мережі додатково надали інформацію, що дозволяє компенсувати дублювання даних.
У дослідженні взяли участь провідні агентства інтернет-реклами: AdPro (DAN), AGAMA Digital Group (Mediacom, Liquid7, Ebola), COXO, ITCG, Havas Digital, Hoshva Digital, Qreachers, Publicis Groupe Media, TMGU, AdWork, Digital DNA, MediaHead , Promodo, newage., а також представники найбільших майданчиків, холдингів і сейлз-хаусів: 1 + 1, Автоцентр, Люкс (24 канал), Magnet, RBC, RIA, Ukr.net, UMH / Digimedia, Admixer, C8.Network, DMDim / Go2Net, FISH, InternetMedia, Reklamonstr / Advideo, StarLight Digital Sales, Takitak, T-Sell, Finance.ua, Rontar.