98% брендів вже є присутніми у Facebook, але ріст їх бази прихильників припинився. Натомість, в Instagram цей процес набирає обертів – про це йдеться в дослідженні Yes Lifecycle Marketing.
Головна причина припинення росту – низька ефективність Facebook, через це рітейлери переходять на нові канали та використовують нові інструменти – йдеться в дослідженні.
91% брендів вже присутні в двох або більше соціальних мережах (в дослідженні розглядались Facebook, Twitter, YouTube, Instagram і Google+). Найвищий рівень присутності у брендів одягу: 86% представлені на чотирьох соціальних каналах, 60% – на всіх п’яти. Ріст бази прихильників брендів одягу в Instagram минулого року склав в середньому 417%.
91% брендів присутні в Twitter, 79% – на YouTube, і тільки 43% – в Instagram, незважаючи на його потенціал. Середній темп зростання прихильників брендів в Instagram склав 237%.
Зростання бази прихильників припинилося не лише в Facebook, але і у Twitter.