Це були прекрасні часи, коли Facebook через API дозволяв розробникам додатків отримувати у користувачів інформацію про статуси їх друзів, чекіни, інтереси та багато іншої цікавої інформації. На основі цього будувались десятки тисяч персоналізованих продуктів. Але ще в 2014 році під час своєї F8-конференції Facebook повідомив, що в 2015 році закриє свій старий API і відбудеться міграція на to Graph API v2.0.
Нарешті це сталось. З 30 квітня почав працювати новий API v2.0. Основна мета запуску нового АРІ – підвищити рівень контролю користувача над приватною інформацією, яку розробники додатків хотіли б отримати. Інформація про дії друзів тепер не доступна третій стороні. Відповідно недоступні їх «лайки» для додатків.
Ще одне важливе нововведення – розробники тепер будуть використовувати нову версію Facebook Login v2.0. Якщо раніше користувач одним натисканням мишки надавав доступ додатку до інформації про дату народження, список друзів і т.д., то тепер в користувача з’явилась можливість в ручному режимі обрати чим саме він готовий поділитись – лайки, перелік друзів, email адреса, можливість постити від імені додатку в ньюзфід.
Facebook також почне процес аудиту додатків, які запитують більше інформації, ніж їм насправді потрібно. В соцмережі стверджують, що вже зараз тисячі додатків суттєво знизили перелік інформації, яку вони хочуть отримувати від користувача.
Оновлення може суттєво ускладнити роботу фахівців з маркетингу. Без даних про друзів не можливо збирати інформацію про користувачів в тих обсягах, в яких вони звикли.
29 квітня велика кількість додатків вже припинила свою роботу через неможливість отримувати критичні для їх роботи дані.