Компанія МТС-Україна вивичає можливість зміни свого бренду на Vodafone, з яким працюватиме на умовах франшизи. Про це пише видання Капитал.
В деяких країнах Vodafone вже співпрацює з місцевими операторами на умовах франшизи торгової марки, за що ті відраховують близько 3-4% своїх доходів. Приміром, у Vodafone Iceland британська група не володіє жодною акцією, але місцевий оператор Fjarskipti hf. використовує за договором як відоме ім’я, так і його рекламну практику.
Представники МТС вже зверталися в НКРЗ за консультацією про можливість використання бренду Vodafone, отримавши у результаті попереднє схвалення даної операції.
В 2008 р Vodafone уклала угоду про стратегічне партнерство з групою МТС, яка стала одним з її 40 партнерів по всьому світу. Домовленість передбачала спільні закупівлі софта і устаткування зі знижками, дозволяла впроваджувати окремі продукти і послуги. Компанія Vodafone заздалегідь подбала про свій бренд в Україні – вона має 13 свідоцтв на торгові марки в нашій країні, а також домени в зоні .com.ua.