Компанія Яндекс-Україна презентувала результати останнього дослідження української аудиторії сервісу мікроблогів Twitter.
Це дослідження про те, як змінювалася активність українських користувачів Твіттера, і про те, які теми і яких персон вони обговорювали найактивніше з липня 2013 року до липня 2014-го. У дослідженні використано дані Пошуку у блогах Яндекса (http://blogs.yandex.ua). Враховувалися лише відкриті для індексації акаунти.
Із липня 2013 року до липня 2014-го кількість українських твіттер-акаунтів різко зросла, а їхня активність збільшилася. Це, найімовірніше, пов’язано з бурхливим громадсько-політичним життям в Україні — Євромайданом і подальшими подіями.
Кількість акаунтів 2014 року в українському Твіттері двічі відбувалося різке збільшення кількості користувачів — у січні та липні. Перший раз був, очевидно, пов’язаний із Євромайданом. Другий — із авіакатастрофою у Донецькій області. Половина усіх реєстрацій протягом липня 2014 року припала на день падіння «Боїнга» та наступний. Загалом же у липні 2014-го з’явилося близько 100 тис. нових українських акаунтів — це більше, ніж за перші шість років існування сервісу з 2006-го до 2012 року.
У другій половині 2013 року та у січні 2014-го українські користувачі публікували у Твіттері в середньому по 80 тис. записів на день. Спочатку Євромайдан не суттєво вплинув на їхню активність. Натомість у лютому кількість опублікованих повідомлень різко зросла — до 180 тис. записівна день. Приблизно така ж активність зберігалася з лютого до липня, колив українському Твіттері сталося одразу кілька днів із рекордною кількістю публікацій. Із десяти найактивніших днів усі десять припали на липень. За 17 і 18 липня в українських акаунтах з’явився майже мільйон повідомлень.
Повна версія дослідження доступна тут.