Twitter суттєво розширює перелік європейських країн, в яких буде доступ до рекламної мережі мікроблогу.
До 8 вже існуючих країн, таких як Німеччина та Франція, додадуться Україна, Австрія, Боснія та Герцеговина, Болгарія, Хорватія, Чеська республіка, Македонія, Румунія, Сербія, Словенія, Швейцарія і Португалія – пише FT.
В цих країнах будуть працювати місцеві представництва Твітера, через які можна буде придбати рекламу.
В Україні можна буде розміщувати «promoted tweets» – платні твіти, які з‘являються в користувацькому ньюзфіді і можуть містити рекламне повідомлення, текст, відео.
«Ми бачимо зростаючий попит з боку бізнесу в цих країнах», розповів Алі Джафарі, директор з прямих продажів Твітера в Європі та Африці. «Вони неодноразово висловлювати своє бажання розширити можливості по роботі з нашою платформою».
Нагадаємо, що раніше розміщувати платні твіти українським брендам можна було лише через компанії, що працюють в країнах, де вже є така можливість. Першим серед українців почав розміщувати платні твіти Арсеній Яценюк. Ще 10 місяців тому: