Інтернет Асоціація України оприлюднила дослідження ринку інтернет-реклами за 1-е півріччя 2014 р. Згідно з даними дослідження обсяг ринку медійної інтернет-реклами України в 1-му півріччі 2014 г сягнув 375 млн грн, що на 7% вище показників за аналогічний період 2013 р. Правда, в доларовому еквіваленті ринок впав на 20-25%.
Частки сегментів медійної інтернет-реклами розподілилися так:
– Банерна реклама – 46,5%
– In-stream video (реклама у відеоплеєрі) – 23,8%
– In-page video (контент-рол) – 9,7%
– Інші нестандартні рішення (pop – up, pop – under, catfish, screenglide і т.д.) – 12,3%
– Спонсорство – 7,7% .
Частка прямих продажів склала 40,4%.
Методика виміру побудована на перехресному аналізі даних анкетування найбільших рекламних агентств, сайтів і сейлз-хаусів. Учасникам дослідження було запропоновано заповнити спеціальні анкети, в яких агентства на анонімній основі повинні вказати суми отриманих від рекламодавців коштів по конкретних сайтах, а сайти – надати частку у своїх оборотах групи агентств, що надали анкету.