• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Sponsored Story · 13 Травня 2014

Digital marketing. Триденний цифровий інтенсив від kmbs

Tweet
Tweet

Digital marketing. Триденний цифровий інтенсив від kmbs9 червня стартує «Digital marketing» – програма Києво-Могилянської Бізнес Школи, яка дозволяє отримати учаснику системний підхід до цифрових комунікацій.

Формат програми передбачає можливість попрацювати над вашою стратегією онлайн-комунікацій, чітко визначити місце цифри в загальній системі маркетингу та підібрати інструменти відповідно до цілей вашої компанії.

Навчання розраховано на маркетологів та маркетинг-директорів, які хочуть детально розібратися в можливостях та інструментах digital-маркетингу.
Учасники програми отримають:
● Системне розуміння цифрових комунікацій.
● Експрес-практикум з розробки стратегії цифрових комунікацій.
● Розуміння того, як використовувати необмежені можливості інтернету, мобільних і цифрових технологій для вирішення таких завдань, як підтримка іміджу бренду, виведення нового продукту на ринок, підвищення впізнаваності, стимулювання продажів.
● Знання основ веб-аналітики.
● Розуміння механізмів взаємодії з аудиторією, виявлення споживацьких інсайтів та правильної роботи з ними.
● Набір інструментів та документів для роботи з цифровими агенціями.

Автор і викладач курсу – Роман Гавриш, керуючий партнер агенції з цифрового маркетингу Aimbulance. Серед клієнтів Aimbulance – низка таких великих гравців, як Pepsi, Henkel, Efes, Хортиця тощо. На рахунку агенції 5 статуеток Effie Awards, в тому числі – Grand Prix та звання найефективнішої цифрової агенції 2011 року.

Контактна особа – Віра Корабліна,
Менеджер програм управлінського розвитку
тел./факс: +38 [063] 436 0567
E-mail: vira[at]kmbs.com.ua
Детальніше про програму на сайті

Читати більше про: digital marketing, КМБС, навчання

Sponsored Story
Матеріали, розміщені під автороством Sponsored Story - не є редакційними.

Sponsored Story на зв'язку

Також читайте:
  • У Києві запускається фабрика програмування UNIT Factory

    У Києві запускається фабрика програмування UNIT Factory

  • Український Google запустив безкоштовний онлайн-курс Google AdWords для нових рекламодавців

    Український Google запустив безкоштовний онлайн-курс Google AdWords для нових рекламодавців

  • В США хочуть прийняти закон 416D65726963612043616E20436F646520

    В США хочуть прийняти закон 416D65726963612043616E20436F646520

  • Рейтинг ефективності Digital-агенцій України 2012 року

    Рейтинг ефективності Digital-агенцій України 2012 року



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA