9 червня стартує «Digital marketing» – програма Києво-Могилянської Бізнес Школи, яка дозволяє отримати учаснику системний підхід до цифрових комунікацій.
Формат програми передбачає можливість попрацювати над вашою стратегією онлайн-комунікацій, чітко визначити місце цифри в загальній системі маркетингу та підібрати інструменти відповідно до цілей вашої компанії.
Навчання розраховано на маркетологів та маркетинг-директорів, які хочуть детально розібратися в можливостях та інструментах digital-маркетингу.
Учасники програми отримають:
● Системне розуміння цифрових комунікацій.
● Експрес-практикум з розробки стратегії цифрових комунікацій.
● Розуміння того, як використовувати необмежені можливості інтернету, мобільних і цифрових технологій для вирішення таких завдань, як підтримка іміджу бренду, виведення нового продукту на ринок, підвищення впізнаваності, стимулювання продажів.
● Знання основ веб-аналітики.
● Розуміння механізмів взаємодії з аудиторією, виявлення споживацьких інсайтів та правильної роботи з ними.
● Набір інструментів та документів для роботи з цифровими агенціями.
Автор і викладач курсу – Роман Гавриш, керуючий партнер агенції з цифрового маркетингу Aimbulance. Серед клієнтів Aimbulance – низка таких великих гравців, як Pepsi, Henkel, Efes, Хортиця тощо. На рахунку агенції 5 статуеток Effie Awards, в тому числі – Grand Prix та звання найефективнішої цифрової агенції 2011 року.
Контактна особа – Віра Корабліна,
Менеджер програм управлінського розвитку
тел./факс: +38 [063] 436 0567
E-mail: vira[at]kmbs.com.ua
Детальніше про програму на сайті