Соціальна мережа Google+ почала тестувати два нові рекламні формати, які дозволять власникам сторінок просувати свої публікації за гроші.
Новим форматом зможуть скористатись усі рекламодавці, які відповідають наступним критеріям:
- кількість підписників – не менше 1000
- пост з рекламним контентом повинен бути релевантним цільовій аудиторії
- опція подарунків та бонусів, які можна розшарити, повинна бути увімкнена
За словами представників Google, нові опції орієнтовані в першу чергу на маркетологів та тих, хто хоче збільшити охоплення сторінок свого бренду. Плата за спонсоровані пости буде стягуватись лише в тому випадку, якщо користувачі якимось чином взаємодіяли з ним – щоправда, як саме, не уточнюється.
До прикладу, в платному Hangouts-відеочаті можна буде влаштувати трансляцію та пізніше переглянути її запис. Детальніше з новими можливостями для рекламодавців можна ознайомитися в блозі Google Adwords http://adwords.blogspot.com/2014/04/post-ads-now-available-to-all.html.