Почнемо з того, що у Олексія – зріст два метри. Вже це робить його дуже помітним. Хоча є Анчішкін (zakaz.ua) з таким же ростом. Олексій носить червоні сорочки і їздить на червоному Доджі з номером «Дзен». Він каже, що захопився дзен-буддизмом в процесі написання книги задовго до того, як дізнався, що Джобс теж дзен-буддист. Але ми не віримо в випадкові збіги, мабуть Олексій щось не договорює.
Олексій створює великі сайти, або дуже великі. Одного разу він створив сайт на який припадало 33% українського трафіку (infostore.org) і потім відкрито воював за нього з тодішнім МВС щодо свободи розповсюдження інформації.
Він створив саме українську банерну мережу ще на зорі розвитку Уанету і вона жива до цих пір і є великим рекламним носієм.
Український портал (uaportal.com), який так і не став першим (краща позиція – друга) – він продав Обозревателю. А Українську банерну мережу (bannerka.ua) і координацію найбільшого в Східній Європі бізнес-форуму (iForum.ua) залишив собі .
Про що це ми?
5-6 квітня Олексій проводить тренінг зі створення технологічних проектів (інтернет і не тільки) http://mas.kiev.ua/training1/, де розповідає про свій непростому шляху в технологіях. Дуже рекомендуємо. При посиланні на Watcher під час реєстрації, Олексій обіцяв якісь няшки.