Після продажу Українського Медіа Холдингу структурам Сергія Курченка, в багатьох медіа-проектів, що входять до холдингу, справи суттєво погіршились. Особливо це видно на прикладі Корреспондент.Нет, який ще до недавнього часу був одним з лідерів українського сегменту онлайн-ЗМІ.
Протягом багатьох років Корреспондент.Нет ділив з Українською Правдою лідерські позиції в онлайн-сегменті. В останні дні стало вже звичним бачити Корреспондент.Нет поза першою п‘ятіркою українських онлайн видань.
Ось так виглядав рейтинг БігМір (теж, як і Корреспондент.Нет, входить до УМХ) щодо онлайн-ЗМІ ще пів року тому (зверніть увагу, що УП вийшла з рейтингу):
А ось так він виглядав вчора:
Є проблеми в Корреспондента й у соціальних мережах. Для прикладу, у Facebook Корреспондент.Нет мав близько 91 тисячі прихильників станом на початок Євромайдану. Якщо Українська правда за 2,5 місяці з початку Євромайдану встигла наростити кілька десятків тисяч нових прихильників, то Корреспондент.Нет примудрився навіть втратити, і має зараз близько 88 тисяч:
Нагадаємо, що через утиски свободи слова з журналу Корреспондент та сайту Корреспондент.Нет звільнилось кілька десятків журналістів, в т.ч. їх головні редактори.