Українські бренди активно накручують лайки та інші види активностей у Facebook через спеціалізовані біржі. Інформацію про дослідження однієї з таких бірж виклав у себе у Facebook Ігор Давидюк, фахівець з SMM.
За його інформацією на біржі smmok-fb.ru користувачам за гроші пропонують лайкнути сторінки брендів чи окремі пости таких брендів. Вартість дії коливається в межах 0,15-0,3 російських рублі – близько 4-6 українських копійок.
«До переліку увійшли сторінки/профілі відомих компаній та особистостей» – пише Ігор. Зокрема, life, King’s Bridge, Cider Somersby Ukraine, – накручують лайки до постів. Віктор Медведчук та «Кияни за Віктора Пилипишина» – додають друзів. Бренди Nescafé 3in1, Ukraine Смартфони LG, LG Electronics Blog, Вий 3D / VIY 3D, Life, Чудо-Чадо, Chio.Ukraine, ARGO, Alfa-Bank Ukraine – накручують шанувальників до своїх сторінок.
Скріншоти, як повідомляє Ігор, були зроблені в період з 21 до 30 січня: