За даними Яндекс.Метрики, українські користувачі заходять на сайти безпосередньо, тобто з закладок або за допомогою адресного рядка браузера, лише в одному випадку з трьох. В інших випадках вони переходять на сайти за посиланнями: з пошуковиків, інших сайтів, реклами, з листів. Приблизно в 4% випадків відвідування починаються за посиланнями з соціальних мереж.
Основну частину трафіку з соцмереж дають ВКонтакте, Однокласники, Фейсбук і Мой Мир. Явний лідер (70% переходів ) – ВКонтакте. На тлі першої четвірки менш популярні соцмережі майже непомітні: Твіттер (1,1 %), LiveJournal (0,9 %) і Google+ ( 0,14 %).
Відносна популярність соцмереж в регіонах трохи різниться. Найвища частка візитів з ВКонтакте – у Чернігівській області (77 %), а найнижча – у сусідній Київській (62%). За часткою візитів з Однокласників лідирує Хмельницька область (23%), а з Фейсбуку – Київська, включаючи сам Київ ( 18%).
Київська область стала єдиною в країні, де Facebook за трафікогенерацією обійшов Однокласники. Порівняно висока частка переходів з Фейсбуку і у Львівській області (11%). В інших областях на частку трафіку з цієї соцмережі припадає 2-4%, рідко 5-6%.
Трафік з ВКонтакте зростає протягом дня, по мірі того, як у школярів і студентів, які складають помітну частину аудиторії ВКонтакте, закінчується навчання. Пік переходів з більш «дорослих» Однокласників і Мой Мир припадає на період з 19 до 23 години. А ось з Фейсбуку і Твіттера протягом дня приходять рівномірно.
Число переходів з російських соцмереж практично не залежить від дня тижня, в той час як кількість візитів з Твіттера і Фейсбуку по вихідних падає приблизно на 35%.
Майже 7% всіх переходів з соцмереж на сайти здійснюють користувачі мобільних пристроїв. Розподіл переходів з соцмереж сильно відрізняється від платформи до платформи.
Докладніше про трафікогенераціі з соцмереж в Україні читайте у звіті Яндекс.Метрики: