• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Oksana Piddubna · 19 листопадаа 2013

Світові ЗМІ купилися на жартівливу рекламу «Мотор Січ»

Tweet
Tweet

Світові ЗМІ купилися на жартівливу рекламу «Мотор Січ» Протягом п’яти днів жартівлива «реклама» запорізького заводу «Мотор Січ», зроблена молодим режисером із Києва Андрієм Приймаченком, стала інформаційним приводом для американських, європейських, російських та українських ЗМІ. Компанія відреагувала на вірусне відео лише на четвертий день.

Відеоролик, на якому сирійські повстанці з криками «Аллах акбар!» влучають ракетою в армійський гелікоптер МІ-8, Андрій Приймаченко опублікував на Facebook 10 листопада. Після влучання гелікоптер, оснащений двигуном виробництва «Мотор Січ», не вибухає, а летить далі. Наприкінці відео, взятого з Youtube, Андрій вставив кадр із логотипом «Мотор Січ» та написом MOTORSICH AKBAR. «Controversial ad. В мусульманських країнах це відео точно не покажуть», – прокоментував ролик автор.

Наступного дня ролик з’явився на спеціалізованому американському сайті The Aviationist із коментарем: «контраверсійна реклама міцності двигунів від великого авіавиробника “Мотор Січ”». Відео розмістив також американський сайт LiveLeak, додавши свій логотип.

Із посиланням на The Aviationist новину опублікував польський сайт Sfora.pl із заголовком «Із ракетної атаки в Сирії зробили рекламу продукції». «Сирійські повстанці влучили ракетою в гелікоптер, але він продовжив політ. Відео виклали в мережу. Невдовзі український виробник авіапродукції використав це відео, щоб показати надійність своїх товарів», – ідеться у повідомленні.

Звідси новина потрапила в український інтернет – на сайти «Коментарі» та УНІАН, львівський «Експрес», «Аргументы и факты в Украине», «Росбалт-Україна» та харківський АТН. У початкових версіях їхніх повідомлень ішлося про те, що рекламу зроблено на замовлення заводу «Мотор Січ». За повідомленням сайту «Взгляд», ролик «може бути суперечливою рекламою українського заводу “Мотор Січ”». Новину про рекламу заводу без зазначення джерела опублікувало «Радіо Свобода» (зараз вона видалена); аналогічні повідомлення з’явились на російськомовному каналі Israel 7 і литовському сайті Balsas.lt.

У середу український телеканал News One випустив сюжет, у якому вказаний автор ролика «львівський режисер-кліпмейкер Андрій Приймаченко» та наведений коментар представника «Мотор Січ». «Вірусна реклама… Зробив собі, йому прийшло на думку щось, він і зробив. І в принципі, це не образливо», – сказав піар-директор заводу Андрій Малишко, запевнивши, що компанія не має жодного стосунку до ролика.

Однак наступного дня асоційований із News One канал Jewish News One зробив сюжет під назвою «Чи варто робити рекламу на війні?». «Наприкінці реклами з’являється логотип заводу та напис MOTORSICH AKBAR. У такий сумнівний спосіб запорізька компанія вирішила привернути увагу до своєї продукції», – йдеться в сюжеті.

Сам студент Школи журналістики Українського католицького університету Андрій Приймаченко такого резонансу не очікував. «”Мотор Січ” виготовляє якісні двигуни, але чомусь про це мало кому відомо, – говорить він. – Я не бачив жодної реклами їхньої продукції, тому вирішив зробити ролик, щоб звернути увагу заводу на необхідність реклами». Інший ролик Андрія Приймаченка, «заборонена реклама Roshen», набув вірусного поширення в українському інтернеті кілька місяців тому.

Читати більше про: журналістика, копіпастерство, Мотор Січ

Oksana Piddubna
Закінчила Інститут журналістики КНУ ім.Т.Шевченка. Працювала на сайті «Київ. Свідомо».Наразі - студентка Магістерської програми з журналістики УКУ

Oksana Piddubna на зв'язку

Facebook

Також читайте:
  • В Україні запустили сайт Verify.org.ua для верифікації контенту в онлайні

    В Україні запустили сайт Verify.org.ua для верифікації контенту в онлайні

  • Тріумф українського копіпастерства, або як новинарна качка може жити роками

    Тріумф українського копіпастерства, або як новинарна качка може жити роками

  • В Україні випустили перший навчальний посібник з інтернет-журналістики

    В Україні випустили перший навчальний посібник з інтернет-журналістики

  • Українські ЗМІ масово поширюють новину 10-річної давнини про «перший український смартфон»

    Українські ЗМІ масово поширюють новину 10-річної давнини про «перший український смартфон»



  • Oleksandr Kolodiazhnyi

    Клас!
    У нас з’явилися маркетологи світового рівня.

  • Oleksandr Piddubnyi

    У нас з”явилися срачі світового рівня.

  • Comments.UA

    Насправді Comments.UA не змінювала тексту, ми були першими, хто розмістив це відео із українських ЗМі. Ролик було розміщено у спецільному розділі нашого сайту LiveBlog.Comments.UA, призначеному саме для цікавих відеосюжетів і одразу ж вказали джерело відео, оскільки інформація до нас потрапила від самого автора.

    Якщо у вас зявляється цікаве відео – ми будемо раді поділитися ним з нашими читачами.

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA