• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 6 листопадаа 2013

Про інтернет-PR в стилі чоловіка відомої української телеведучої

Tweet
Tweet

В рейтингу українських Facebook-користувачів днями відбувся різкий стрибок кількості фоловерів у Яценюка та Луценка. Ще тиждень тому обидва політики мали по 13 тис фоловерів, а сьогодні у Яценюка 21 тис, а Луценка – 22 тис.

Зрозуміло, що органічно отримати 8-9 тис фоловерів за кілька днів – задача нереалістична. Отже це боти. Єдине запитання – звідки вони взялись.

Ми проаналізували інформацію по Луценку та Яценюку і з‘ясували, що обидвох політиків фоловили ті ж боти, за допомогою яких накручували кількість фоловерів у Медведчука, його дружини Оксани Марченко та близької до Медвечука журналістки Олени Маркосян. Ну і ще кількох тайців та індонезійців.

Більшість ботів мають приблизно однаковий список тих, кого вони фоловлять. Для наглядності наводимо список осіб, яких фоловили 2 вибрані випадковим чином боти:

Про інтернет PR в стилі чоловіка відомої української телеведучої

Схоже, люди, які наганяють ботів для Медведчука у Facebook, після того, як погоріли кілька разів на не дуже якісній роботі, вирішили днями підставити і його політичних конкурентів. Мовляв, а чим вони кращі – в них теж боти.

З нетерпінням чекаємо в ближчі дні на деяких новинарних сайтах феєричні розкриття про те, як Луценко з Яценюком нібито купують ботів для своїх екаунтів в соцмережах.


Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal



  • Владислав

    Молодці що аналізуєте!

  • Denis Pogockiy

    Максим, а вас не смутило, что ни Яценюк, ни Луценко ни их пресс-службы никак не отреагировали на удваивание своих фоллоуверов? Вам партийность мешает предположить, что они просто отоварились в том же магазине, что и Медведчук?

    • maksym

      ага

  • роман шрайк

    у меня тоже сегодня количество подписчиков на 500 выросло, а потом на 130 упало)
    зажали бабла, гады))

    • maksym

      ти просто їм заздриш :)

  • Ольга Лаппо

    Є версія, що це робиться в тому числі, аби в якийсь момент “завалити” акаунт. Чи це теоретично можливо?

  • loza14

    а ось це нормальний СММ:
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=237051803119778&set=a.154443104713982.1073741828.152268581598101&type=1&theater

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA