Напередодні Хеловіна Pepsi розмістила рекламу, в якій банка цього напою була вдягнута в червону накидку «Cola-Coca» з традиційним хеловінівським галом «Бажаємо вам страшного Хеловіна» (“We wish you a scary Halloween!”).
Ця картинка отримала багато мільйонів переглядів, десятки тисяч репостів в соціальних мережах та захоплення з боку сторонніх спостерігачів.
Але днями на популярному гумористичному сайті 9gag.com було розміщено «відповідь» від Coca-Cola. Правда, не зрозуміло, чи руками самої Coca-Cola, чи кимось зі сторонніх жартунів. Відповідь – та сама картинка, лише текст змінився на «Кожен хоче бути героєм» і внизу лого Coca-Cola:
Холодна війна між маркетинговими командами двох компаній триває давно. Традиція стьобу над Coca-Cola в рекламі над Pepsi налічує вже десятки років: