У прагненні отримати максимальне охоплення цільової аудиторії українські рекламодавці традиційно орієнтуються на купівлю пакетів з великим охопленням та тематичних пакетів, розміщуючись на сайтах зі схожою тематикою.
Передбачається, що за рахунок великого охоплення аудиторії, рекламне повідомлення досягає достатньої кількості ЦА. «Але, як правило, в цих кампаніях частка цільових контактів складає всього 30-35%, при цьому 65-70% аудиторії, що побачила рекламну кампанію, по факту виявляється нецільовою» – стверджують в United Online Ventures, якій належить сейлз-хаус Digi Media.
Суть нової пропозиції Digi Media полягає у продажу реклами за цільовими аудиторіями. При цьому враховується соціально-демографічний критерій – стать і вік аудиторії, а також може додатково використовуватися вже успішно працюючий поведінковий таргетинг за певними тематичними категоріями.
«Використовуючи новий інструментарій, рекламодавець зможе купувати контакти тільки зі своєю цільовою аудиторією, яка б вона не була. Подібний принцип купівлі реклами існує на телебаченні – купівля по TRP (target rating point), проте інтернет-реклама, куплена по TRP дає низку переваг для клієнта, основне серед яких – контроль частоти рекламних контактів з цільовою аудиторією», – зазначив Дмитро Лисицький, генеральний директор United Online Ventures.
Лисицький також розповів, що платити треба буде лише за цільові контакти. Якщо ви платите, наприклад, 30 грн за тисячу показів для жінок у віці 30+, що проживають в Києві, але при цьому рекламу побачили 60% вашої ЦА, а 40% – інші, то платити по 30 грн за СРМ треба буде лише за ті 60%. Інші 40% – безкоштовно.
Заміри щодо потрапляння в аудиторію буде здійснюватись за даними Геміус або Інмайнда.
Більше деталей читайте в блозі керівника United Online Ventures Дмитра Лисицького.
Для промо свого продукту Digi Media запустила відео, яке пропагує «боротьбу з гермафродитизмом» і веде на сайт stophermaphrodite.com:
«Ми сприймаємо споживачів, як гермафродитів, які будуть терпіти все і переварять все, що ми їм покажуть. Чоловіки дивляться рекламу для жінок, жінки – для чоловіків, діти – для батьків і так далі. Діти радісно вбирають рекламу горілки, засобів від простатиту, засобів жіночої гігієни, і усе це вивалюють на своїх збентежених батьків» – ділиться враженнями про нинішній стан ринку реклами Дмитро Лисицький.