• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Микола Костинян · 16 Жовтня 2013

Facebook додає до користувацьких аудиторій відвідувачів сайтів та користувачів мобільних додатків

Tweet
Tweet

Facebook додає до користувацьких аудиторій відвідувачів сайтів та користувачів мобільних додатківТепер маркетологи можуть створювати користувацькі аудиторії у Facebook (відповідно, таргетувати рекламу) також і з відвідувачів свого сайту чи користувачів свого мобільного додатку.

Раніше маркетологи могли створювати користувацькі рекламні аудиторії за електронними адресами та номерами телефонів. Щоб ретаргетувати рекламу на основі поведінки користувачів на сторонніх сайтах маркетологам потрібно було користуватися протоколом Facebook Exchange (FBX) – але для цього потрібно було користуватися послугами сторонніх сервісів.

У наступні кілька місяців розширені користувацькі аудиторії стануть доступними для усіх. Щоб скористатися розширеними користувацькими аудиторіями, маркетологам потрібно буде розмістити на сайтах та у мобільних додатках спеціальний код. Наприклад, користувач Facebook відвідав якийсь інтернет-магазин, цікавився якимось товаром – але покупки не зробив. Маркетологи можуть спонукати його завершити покупку через адресовану саме йому рекламу у Facebook. Або можна заохочувати до користування різними опціями мобільного додатку людей, які його собі встановили – але чомусь не користуються, або ж не використовують якісь специфічні його функції.

Користувацькі аудиторії працюють з усіма рекламними форматами та опціями таргетування у Facebook. Facebook визнає, що ці опції майже ідентичні вже існуючим ретаргетинговим можливостям, які дає Facebook Exchange (FBX) через сторонні сервіси. Для рекламодавців, які мають багато різних продуктів та цільових аудиторій, на думку Facebook, кращим рішенням буде все ж Facebook Exchange (FBX). А розширені користувацькі розширені аудиторії підійдуть для бізнесів, які займаються маркетингом самотужки. Крім того, лише користувацькі розширені аудиторії дозволятимуть ретаргетувати рекламу для користувачів мобільних додатків.

Читати більше про: Facebook, Facebook Exchange, реклама, ретаргетинг

Микола Костинян
new media activist, blogger

Микола Костинян на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

    На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

  • Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

    Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

  • Українців знову 9 млн на Facebook

    Українців знову 9 млн на Facebook

  • Цукерберг зробив відео-звернення з приводу використання Росією Facebook для втручання у вибори

    Цукерберг зробив відео-звернення з приводу використання Росією Facebook для втручання у вибори



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA