Тепер маркетологи можуть створювати користувацькі аудиторії у Facebook (відповідно, таргетувати рекламу) також і з відвідувачів свого сайту чи користувачів свого мобільного додатку.
Раніше маркетологи могли створювати користувацькі рекламні аудиторії за електронними адресами та номерами телефонів. Щоб ретаргетувати рекламу на основі поведінки користувачів на сторонніх сайтах маркетологам потрібно було користуватися протоколом Facebook Exchange (FBX) – але для цього потрібно було користуватися послугами сторонніх сервісів.
У наступні кілька місяців розширені користувацькі аудиторії стануть доступними для усіх. Щоб скористатися розширеними користувацькими аудиторіями, маркетологам потрібно буде розмістити на сайтах та у мобільних додатках спеціальний код. Наприклад, користувач Facebook відвідав якийсь інтернет-магазин, цікавився якимось товаром – але покупки не зробив. Маркетологи можуть спонукати його завершити покупку через адресовану саме йому рекламу у Facebook. Або можна заохочувати до користування різними опціями мобільного додатку людей, які його собі встановили – але чомусь не користуються, або ж не використовують якісь специфічні його функції.
Користувацькі аудиторії працюють з усіма рекламними форматами та опціями таргетування у Facebook. Facebook визнає, що ці опції майже ідентичні вже існуючим ретаргетинговим можливостям, які дає Facebook Exchange (FBX) через сторонні сервіси. Для рекламодавців, які мають багато різних продуктів та цільових аудиторій, на думку Facebook, кращим рішенням буде все ж Facebook Exchange (FBX). А розширені користувацькі розширені аудиторії підійдуть для бізнесів, які займаються маркетингом самотужки. Крім того, лише користувацькі розширені аудиторії дозволятимуть ретаргетувати рекламу для користувачів мобільних додатків.