З 11 листопада 2013 року вступають в дію нові Загальні положення та умови Google, згідно з якими ваше ім’я та фотографія можуть показуватися «у відгуках, рекламі й інших комерційних матеріалах» компанії.
Цього разу Google запропонував ознайомитися із головними змінами у положеннях та умовах також і «простою українською мовою» – щоб не читати складні юридичні тексти. Резонансні зміни стосуються показу імені та фотографії профілю (зокрема у відгуках і рекламі), ось що з цього приводу пояснює Google.
Ми хочемо надавати вам, вашим друзям і родичам найкориснішу інформацію. Рекомендації від людей, яких ви знаєте, справді можуть допомогти. Тож ваші друзі, родичі й інші користувачі можуть бачити ваше ім’я та фотографію профілю, а також інший вміст, як-от ваші відгуки або оголошення, яким ви ставите +1. Це відбувається, коли ви виконуєте якусь дію (як-от ставите +1, коментуєте чи підписуєтеся), а ім’я та фотографію профілю бачать лише ті користувачі, з якими ви хочете ділилися таким вмістом.
Відгуки від людей, яких ви знаєте, допомагають заощадити час і покращити результати для вас і ваших друзів у всіх службах Google, зокрема в Пошуку, Картах, Google Play, а також у рекламі. Наприклад, ваші друзі можуть бачити, що ви оцінили альбом 4 зірочками на сторінці гурту в Google Play. А оцінку +1, яку ви поставили улюбленій місцевій булочній, можна додати в оголошення, яке цей заклад розмістив у мережі Google.
Ось, наприклад, як можуть виглядати такі рекомендації:
Такі рекомендації Google називає Shared Endorsements – українською Google переклав їх як опубліковані схвалення та як соціальні відмітки. На сторінці із загальним ознайомленням з оновленнями положень та умов це опубліковані схвалення, на сторінці безпосередньо налаштування цих схвалень це вже соціальні відмітки.
На сторінці налаштувань цих опублікованих схвалень (соціальних відміток) наразі за замовчуванням вони для вас вимкнені – і ви можете їх увімкнути та налаштувати. Тобто ви можете дозволити чи заборонити використання вашого імені та фотографії в рекомендаціях у рекламі, наприклад, в оголошеннях у результатах Пошуку Google. Але така заборона не впливає на інші соціальні відмітки в не рекламному вмісті (наприклад, рекомендації в Play Маркет).