Facebook анонсував новий рекламний інтерфейс, який має полегшити процес створення реклами і визначення її ефективності.
Тепер процес створення реклами буде розпочинатися із простого запитання – яка ціль вашої реклами? Залежно від цілі, вбудований інструментарій запропонує вам відповідний рекламний формат – а потім допоможе визначити наскільки ефективно працює ця реклама. Так, ви можете обрати у якості рекламних цілей кількість кліків, конверсії сайту, лайки сторінки, встановлення додатку, взаємодія із конкретною публікацією на сторінці, взаємодія із додатком тощо:
Відповідно, ви зможете побачити наскільки ваші цілі досягаються і скільки це вам коштує:
Новий рекламний інтерфейс запускатиметься протягом кількох наступних тижнів. Нові опції будуть доступні у панелі рекламодавця, в Power Editor та через API.