• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Ольга Мінченко · 9 Жовтня 2013

Перед придбанням товару, українські користувачі активно шукають його в онлайні

Tweet
Tweet

Компанія TNS Infratest провела дослідження поведінки українських інтернет-користувачів, яке мало не меті з‘ясувати як українці використовують онлайн і офлайн джерела інформації в процесі купівлі товарів в різних категоріях.

Результати представлені у вигляді аналітичного онлайн-інструменту Consumer Barometer 2013.

Дослідження показало, що всі представлені категорії товарів активно продаються через інтернет. Найбільш популярними серед українців є онлайн-покупка мобільних телефонів і комп’ютерів, також набирає популярність покупка в інтернеті авіаквитків, бронювання готелів.

Перед придбанням товару, українські користувачі активно шукають його в онлайні

Пошук інформації в інтернеті перед покупкою є дуже важливим для українських користувачів і актуальним для всіх категорій товарів. При цьому інформацію про товари з категорій «Технології», «Автотовари», «Подорожі» шукають набагато частіше онлайн, ніж офлайн.

Перед придбанням товару, українські користувачі активно шукають його в онлайні

Використання стаціонарних ПК, ноутбуків і планшетів є першочерговим вибором для онлайн-пошуку; в той же час продовжує зростати частка онлайн-пошуку з використанням мобільних пристроїв.

При пошуку інформації українські користувачі керуються наступною логікою:

– 74% респондентів очікують, що провідні торгові марки будуть у верхній частині результатів пошуку;

– 80% опитаних вважають, що результати пошуку з урахуванням місця розташування більш відповідають запиту;

– 57% вважають рекомендовані друзями веб-сайти більш важливими, ніж інші сайти;

– 36% при здійсненні покупки в магазині іноді користуються своїм мобільним телефоном, щоб знайти більше інформації про товари.

Пошук інформації в інтернеті перед покупкою є найбільш популярним способом вивчення товару в усіх продуктових категоріях. Покупці починають активно шукати інформацію про товар, що їх цікавить, приблизно за місяць до здійснення покупки, пік пошуку припадає на період за тиждень до придбання товару чи замовлення послуги.

Лише в категорії «Споживчі та косметичні товари» пошук інформації є максимальним перед самим моментом покупки.

В Україні як і раніше переважає тенденція, коли споживач отримує інформацію про товар онлайн, але покупку здійснює офлайн (так званий, ROPO-ефект). Але незважаючи на те, що офлайн-шопінг досі є основним способом покупки в категоріях товарів, які аналізуються; помітно зростаючий потенціал Інтернету в майбутньому.

Дослідження показало, що в цілому Україна не поступається країнам Європи за основними параметрами використання інтернету, а поведінка українського інтернет-користувача мало відрізняється від поведінки користувачів наших найближчих сусідів, як на сході, так і на заході. Наприклад, це можна побачити у порівнянні результатів поведінки користувачів при покупці товарів з категорії «Одяг і аксесуари» в Польщі, Росії та Україні.

Перед придбанням товару, українські користувачі активно шукають його в онлайні

Дослідження проводилося на замовлення компанії Google в період з 1 січня по 31 березня 2013 року по методології онлайн-опитування, цільова група – український користувач інтернету старший 16 років, вибірка – 2633 респондентів.

У 2013 році дослідження проводилося в 26 країнах світу.

Читати більше про: Consumer Barometer 2013, Google, TNS Infratest, uastat

Ольга Мінченко

Ольга Мінченко на зв'язку

Також читайте:
  • Instagram – соцмережа №1 для українців у віці до 30 років

    Instagram – соцмережа №1 для українців у віці до 30 років

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Закриття соцмережі Google+ може бути відволікаючим маневром перед загрозою Cambridge Analytica – 2

    Закриття соцмережі Google+ може бути відволікаючим маневром перед загрозою Cambridge Analytica – 2

  • В ТОП-10 найпопулярніших серед українців вебсайтів – 3 російські

    В ТОП-10 найпопулярніших серед українців вебсайтів – 3 російські



  • sakhatskiy

    Полезные данные. Важно понимать, особенно дистрибуторам / импортерам, что (пока) интернет-магазины во многом помогают продавать оффлайн-ритейлу, давая Клиентам максимум информации о товаре. А поскольку доверия к e-commerce пока мало, люди все равно идут в магазины и шоу-румы.

    • maksym

      ну це елемент культури – “хочеться помацати руками”. З часом це зміниться. На початку 2000-х говорили, що книги паперові ніколи не поступляться першістю електронним, бо люди люблять тримати папір в руках.

      • sakhatskiy

        Звичайно, а ще якість логістики, можливість повернення товару. У штатах більшість купує онлайн, попередньо сплачуючи вартість товару.

    • soniachny.doshchh

      Який максимум, жартуєте? Як правило, мінімум, і нерідко з помилками (в параметрах, фотка не тієї позиції тощо). Пошук інформації — це в останню чергу Інтернет-крамниці, а в першу специфікації на сайті виробника, огляди на тематичних сайтах, відгуки (не)задоволених покупців, обговорення на форумах. До речі, у статті цього не висвітлено. А дарма, бо виробники почали усвідомлювати вагу незалежної інформації і шукають можливості впливати на неї. Вже час проводити опитування про здатність покупців відрізняти проплачені і фейкові відгуки від справжніх :)

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA