Дохід Depositphotos за 2012 рік склав $6 млн. Але, припускає український Forbes, якщо ринок онлайн-торгівлі фотографіями зростає на 50% на рік, то компанія Depositphotos більш ніж на 100%. Відповідно, у 2013 році Depositphotos планує заробити більш ніж $15 млн.
До кінця 2013 року компанія збирається здійснити революцію в мікростоковому бізнесі: раніше свої роботи на таких сервісах викладали лише професійні фотографи і дизайнери. Але в компанії переконані, що розвиток оптики у смартфонах і планшетах дозволяє кожному користувачеві стати фотографом, здатним заробити на своїх світлинах.
Останні півроку бізнес-підрозділ Depositphotos працює над мобільним додатком Clashot, який дозволяє редагувати і додавати свої фото до бібліотеки Depositphotos. Бета-версія Clashot вже доступна в App Store, цієї осені має з’явитися також Android‑версія. У кінці року компанія розпочне активну маркетингову кампанію з цього приводу.
Задача Clashot – принести функціональність фотобанку до будь-якого смартфона чи планшета. Тобто люди і надалі можуть постити фото до Facebook та Instagram, але якщо вони вважатимуть, що якась світлина вийшла дуже гарно і її хтось може придбати – чому б і ні? Особливо цінними можуть бути репортажні фото – люди часто стають свідками значимих подій, а смартфон завжди під рукою:
Візуально основний сайт clashot.com виконаний у Pinterest-дизайні, на головній сторінці розташовані останні фоторепортажі. Сервіс вже налічує понад 30 тис користувачів, які опублікували понад 140 тис фоторепортажів і які вже заробили на своїх світлинах понад $35 тис. Ось, наприклад, у сервісі вже опублікували фоторепортаж зі вшанування пам’яті Георгія Гонгадзе. Сервіс передбачає також і соціальну складову: користувачів можна фоловити, фоторепортажі можна лайкати.