Українським рекламодавцям тепер доступна можливість самостійно розміщувати рекламу за гривні в Однокласниках і на інших продуктах Mail.Ru Group. Аудиторію можна уточнити за допомогою розширених географічних (з точністю до невеликого міста) і соціально-демографічних таргетингів.
Таргет Mail.Ru – сервіс розміщення таргетованої реклами на веб- і мобільних версіях проектів Mail.Ru Group (портал Mail.Ru, соціальні мережі Однокласники, Мой Мир, медіапроекти Новини, Hi-Tech, Леді, Авто та ін.). Система пропонує можливість таргетування оголошень, зокрема, на основі IP-адреси та анкетних даних з соціальних мереж.
Таргет Mail.Ru дозволяє розміщувати мобільну рекламу в залежності від типу операційної системи користувача, виробника пристрою, каналу доступу в інтернет (оператори зв’язку чи Wi-Fi).
Рекламодавець може налаштувати покази по днях і часу доби, а також вибрати стратегію витрачання бюджету залежно від цілей рекламної кампанії.
Система підтримує API, надаючи розробникам можливість створювати власні програмні додатки для роботи з Таргетом.
Виправлено: Раніше розміщенням реклами у Mail.ru ексклюзивно займався сейлз-хаус T-Sell. Сейлз-хаус T-Sell, який займається ексклюзивним продажем медійної реклами на ресурсах Mail.ru Груп, тепер продаватиме й Таргет Mail.Ru.