Кожну публікацію користувачів Facebook бачать в середньому 35% їхніх друзів, – показало дослідження Стенфордського університету.
Дослідження показало, що публікації, які не отримують коментарів та лайків, менш видимі – їх в середньому бачать 28.9% друзів автора. Протягом місяця у кожного з досліджуваних користувачів була хоча б одна популярна публікація – яку в середньому побачили 61% їхніх друзів:
Правда, досліджування проводилося до зміни алгоритму відображення контенту в стрічці новин.
Що цікаво – дослідження виявило, що користувачі, як правило, недооцінюють свою аудиторію у Facebook. Досліджувані користувачі вірили, що в середньому кожен їхній пост бачать приблизно 60 друзів – у той час як реально бачать у середньому 99 друзів. Крім того, виявилося, що пости 95% досліджуваних протягом місяця лайкали менш ніж 40 друзів, коментували менш ніж 18.
У ході дослідження вивчали пости 220,000 користувачів за червень 2012 року, у кожного в середньому було по 266 друзів. «Побаченим» вважався пост, який був у видимій частині стрічки новин когось із друзів хоча б 900 мілісекунд.