Facebook запустив функцію відстежування трендів, анонс цього функціоналу відбувся одночасно із запуском хештегів в червні 2013 року.
В рамках функціоналу користувачі бачитимуть у своїх стрічках новин спеціальні виділені блоки, що містять списки трендів, які могли б зацікавити їх. Теми публікацій, що пропонуються в списку трендів, можуть бути пов’язані з конкретними людьми (політики, музиканти, спортсмени та інші відомі люди), подіями, назвами фільмів, популярними в соцмережі ключовими словами і фразами – пише AllThingsD.
Коли ви натиснете на посиланню, побачите пости користувачів, які містять згадки вказаної теми.
Аналогічну функцію має Twitter. Вона називається – trending topics.
Нині функціонал відстежування трендів проходить тестові випробування на невеликій групі користувачів із США, і доступний в мобільній версії сайту Facebook. При цьому, представники соціальної мережі підкреслюють, що нова можливість знаходиться на ранній стадії розробки, і поки що не називають попередніх термінів офіційного масового запуску.