Найбільший мобільний оператор України переживає зміни. З компанії йде один із ключових її менеджерів – директор з розвитку бізнесу на масовому ринку Віталій Ворожбит. Це підтвердили співробітники оператора на вчорашньому звіті про результати роботи «Київстару» за другий квартал цього року.
Причини кадрової втрати поки що ніхто не пояснює. Можливо, вона пов’язана з невтішними фінансовими результатами кварталу – у порівнянні з аналогічним періодом минулого року він зменшився на 1%. Також зменшилась і абонентська база «Київстару». Якщо минулого кварталу в оператора було 27,54 млн мобільних абонентів, то цього – вже 25,62 млн.
Таке зменшення кількості частково пояснюється тим, що оператор по-новому рахує абонбазу. Тепер Київстар вважає активними ті SIM-картки, за якими протягом трьох місяців користувачі приносять компанії якийсь дохід. А раніше враховувалися також SIM-картки, з яких дзвонили на безкоштовні номери, за рахунок бонусів, тощо. Тобто, з яких нібито щось робилося, але зиск від того оператору – лише статистика. Півтора-два мільйони таких «абонентів» – досить велика кількість, тому можемо скоро очікувати на пояснення, звідки вони з’явилися.
Але в «Київстара» є й нові топ-менеджери – нещодавно призначені директор з маркетингу Петер Берг (у червні прийшов із датського оператора Telenor) та директор з комерції та стратегічного розвитку Святослав Горбань (у липні перейшов від «МТС Україна»), які й представляли результати другого кварталу.
За їх словами, в мережі «Київстару» понад 3,92 млн. смартфонів (за рік їх кількість виросла на 43%), серед яких Android-пристроїв майже 1,73 млн, а смартфонів на iOS – трохи більше 380 тис. З цих даних Горбань робить висновок, що в Україні зараз близько 4 млн. смартфонів з цими операційними системами, і що на нашому ринку буде домінувати Android.