Користувачі поштового сервісу Gmail отримуватимуть рекламу у вигляді реальних листів.
Нещодавно Google представила новий інтерфейс Gmail з декількома вкладками для листів. Є серед них і вкладка «Promotions», куди потрапляють листи, які Gmail вважає такими, що мають промо-характер (різноманітні запрошення, e-mail розсилки і т.д.). Фактично, Gmail займається сортуванням листів і розкладає їх в різні вкладки.
Але у вкладці «Promotions» користувачі тепер бачитимуть також і реальну рекламу. Листи відображаються на ясно-жовтому фоні і мають позначку «Реклама». Рекламні повідомлення можна відкривати як листи, пересилати іншим і відмічати як «Обране».
Рекламні листи, як обіцяє Google, будуть лише релевантними до інтересів користувача.
Схоже, що своїм нововведенням Google може легалізувати спам.