За оцінками Всеукраїнської рекламної коаліції ринок інтернет реклами в Україні в 2013 році зросте на 35%.
Як і минулого року, ВРК розбила оцінку рекламного ринку на дві складові – агентська реклама (та, що розміщується через агенції) та не агентський контекст – реклама, що розміщується напряму компаніями.
Розмір агентського ринку складе в 2013 році близько 920 млн грн (680 млн грн. в 2012 році), а не агентського – 793 млн грн. (650 млн грн. в 2012 році).
2012 |
2013 |
ріст |
|
Інтернет реклама |
680 |
920 |
35% |
В тому числі: | |||
Банерна реклама |
340 |
400 |
17.6% |
Контекст агентський |
160 |
210 |
31.25% |
Відео реклама |
Нема даних |
100 |
Оцінка не можлива |
Digital послуги |
180 |
210 |
16,7% |