• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Микола Костинян · 27 Червня 2013

5 способів показати великі цифри в SMM

Tweet
Tweet

5 способів показати великі цифри в SMMІлля Петров, digital strategy director агенції Leto (Ark Group), пише у своєму блозі про два види ефективності: справжня ефективність і цифри. Про справжню, вважає Ілля, сьогодні задумуються одиниці, досягають – ще менше. А ось «багато гарних нулів малювати» у кейсах навчилися майже всі. На його думку, є п’ять найпоширеніших способів як сьогодні махлюють у звітах:

1. Неякісне охоплення. Якщо в кейсі заявлені кілька десятків мільйонів контактів – варто задуматись. Такі цифри, скоріш за усе, є просто охопленням анонсування: наприклад, кількістю показів банерної кампанії чи реклами в соціальних мережах. Багато – але без толку.

2. Додавання недодаваємого. Найчастіше використовується у кейсах з великою кількістю відео чи, наприклад, у творчих конкурсах. Додаючи глядачів чи лайки можна отримати великі цифри, які нічого не означають. Наприклад, заявлений мільйон переглядів роликів може виявитися 100 тис осіб, які переглянули по 10 серій чогось-там. Що за поширеної практики «сіяти» ролики на 100 тис+ (щоб запустити вірусний ефект) вже не виглядає так масштабно і ефектно.

3. Множення на 150. Є така поширена думка, що у однієї людини в соцмережах у середньому 150 друзів. Цим часто неправомірно користуються. Наприклад, у кейсі з share-механікою і 3 тис репостів напишуть про охоплення 450-600 тис. Звичайно, контакти множенням не досягаються, і такі цифри мають біти підкріплені, як мінімум, аналітикою з Facebook Insight.

4. Нецільове залучення. Офери в додатках, дешевий сторонній трафік, накрутка кліків, куплені пости – чимало інструментів сьогодні дозволяють, по суті, не тільки скласти гарний звіт, але й підтвердити його системами статистики. Перевірити дуже складно. Головне – пам’ятати, що важливий не звіт, а результати. А ось справжні результати так просто не підробиш.

5. Намальовані цифри. Та що там, деякі просто брешуть.

Як розпізнати підробку? Не дивіться на нулі. Зрозумійте ціль проекту і співставте з нею результати. Успішність творчого конкурсу визначається не роботами, і навіть не лайками, а рішенням початково поставлених комунікаційних задач. В групах варто дивитися не на підписників, а на активну аудиторію. У продуктового промо вас має зацікавити не кількість учасників, а зростання продажів. Якщо сайт збирав пожертви для ведмедиків, дізнайтеся скільки прийшло грошей (чи хоча б відвідувачів сайту), а не купуйтесь на media value. І т.д. і т.д. і т.д.

Читати більше про: SMM, шахрайство

Микола Костинян
new media activist, blogger

Микола Костинян на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Depeche Mode запропонував фанам вести Facebook-сторінку гурту

    Depeche Mode запропонував фанам вести Facebook-сторінку гурту

  • ПриватБанк: Чутки про «витоки» баз даних банку поширюють шахраї

    ПриватБанк: Чутки про «витоки» баз даних банку поширюють шахраї

  • Кернес розповів у Твіттері, як відвідав SMM-конференцію

    Кернес розповів у Твіттері, як відвідав SMM-конференцію

  • В Інстаграмі іракських військових користувачі голосуванням вирішують вбивати чи ні захоплених бойовиків ІДІЛ

    В Інстаграмі іракських військових користувачі голосуванням вирішують вбивати чи ні захоплених бойовиків ІДІЛ



  • Stasdesign

    Красиві цифри люблять показувати не тільки в digital, але і в інших видах реклами. Той самий ТБ люблять показувати охоплення, але забувають про людей які переключають канал при початку реклами.

    Найкращий звіт це збільшення показників продаж.

    • maksym

      тада :)

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA