Інтернет-асоціація України оприлюднила дані свого травневого дослідження інтернет-аудиторії України, яке було виконане компанією InMind.
За підсумками травня 2013 року на базі медіа-панелі загальною чисельністю 5 тис користувачів визначено топ-25 доменів, що відвідуються українськими користувачами.
Домени |
Середньоденна частка, % |
Місячне охоплення, % |
62% |
81% |
|
vkontakte |
57% |
76% |
mail.ru |
44% |
77% |
yandex |
36% |
67% |
odnoklassniki |
34% |
56% |
youtube.com |
26% |
69% |
wikipedia.org |
12% |
55% |
ukr.net |
11% |
27% |
ex.ua |
10% |
30% |
facebook.com |
9% |
36% |
webalta.ru |
8% |
12% |
sinoptik.ua |
8% |
30% |
i.ua |
7% |
29% |
gismeteo.ua |
7% |
24% |
slando |
7% |
35% |
ask.fm |
6% |
15% |
aukro.ua |
6% |
26% |
rambler.ru |
5% |
16% |
rozetka |
5% |
37% |
blogspot.com |
5% |
36% |
ucoz.ru |
4% |
34% |
wmmail.ru |
4% |
7% |
fs.ua |
4% |
11% |
worldoftanks.ru |
4% |
14% |
rutracker.org |
4% |
25% |
Примітки:
Google.com.ua, google.com, google.ru і інші об’єднані в google;
Yandex.ua, yandex.ru, ya.ru об’єднані в yandex;
Odnoklassniki.ru, odnoklassniki.ua об’єднані в odnoklassniki;
Vkontakte.ru, vk.com об’єднані в vkontakte.
Marketgid.com, marketgid.info об’єднані в marketgid
Emarket.ua, emarket.kiev.ua – об’єднані в emarket
Rozetka.ua, rozetka.com.ua – об’єднані в rozetka
Охоплення сайтів соціальних мереж вище, ніж зареєстрована в них кількість користувачів, оскільки включає також факти заходу на будь-які сторінки мережі незареєстрованих користувачів.
Більше деталей в презентації:
Українські бренди, які найбільше розмістили реклами в інтернеті в березні
Інтернет-асоціація України також оприлюднила рейтинг медійної активності брендів в сфері Нерухомості, Авто, Банки, Телеком, Фармацевтика, FMCG за обсягами їх рекламних бюджетів в квітні 2013 року: