Дивна історія сталась з запущеним 10 червня компанією Київстар сервісом «Моя реклама». Під час його презентації Євген Кражан, керівник департаменту роботи з малим та середнім бізнесом, розповів, що в Київстар домовився з сервісами slando.ua, torg.ua та Авізо про розміщення на них реклами свої абонентів.
Правда, портал приватних оголошень для приватних осіб Slando.ua з подивом дізнався цю новину.
В Slando.ua повідомили сьогодні Watcher про те, що «інформація, опублікована в ЗМІ щодо того, що ми є партнерами сервісу і маємо домовленості з компанією Київстар» – не відповідає дійсності.
Нагадаємо, що Київстар запустив новий сервіс для розміщення реклами — «Моя реклама». Сервіс дозволяє підприємцям розміщувати оголошення на рекламних майданчиках, сплачуючи лише за вхідні дзвінки від потенційних клієнтів, а розміщення оголошень є безкоштовним.
Послуга пропонується абонентам «Київстар Бізнес» — представникам малого та середнього бізнесу.
Оновлено: В компанії Київстар нам пояснили, що в рамках даної послуги «Київстар» напряму не укладає жодних договорів з майданчиками. Усі взаємини з майданчиками, на яких розміщуються рекламні повідомлення, здійснюються через партнера «Київстар» – компанію Mirotel Systems.