Станом на 17 квітня Сантьяго Сваллоу (візіонер, консультант, автор і мислитель) мав 85 тис фоловерів у Twitter, про нього була стаття у Вікіпедії, і, судячи з усього, він був «найвідомішою» людиною в інтернеті – про яку ніхто нічого не чув. Насправді такої людини не існує. Створення образу Сантьяго зайняло всього лише 2 години роботи та $68.
Автор цього образу розкрив свою аферу. Він пояснив, що Сантьяго з’явився на світ 14 квітня 2013 року в текстовому генераторі Scrivener. Програма запропонувала йому 500 імен на вибір – Alonzo Arbuckle, Leon Ling, Phil Portlock, Judson Jackman і так далі, з-посеред яких він обрав Santiago Swallow.
Потім жартівник створив екаунт «знаменитості» на gmail та у Twitter. А далі на fiverr.com знайшов продавців фоловерів і придбав 90 тис фоловерів за $50. Також автор витратив кілька хвилин на малювання трьох фотографій Сантьяго у Lightroom. Він навіть додав на фото-обкладинку в Twitter значок «верифікованого» екаунта для більшої переконливості.
Для підтримання активності у Twitter він запустив програму TweetAdder – яка генерує багатозначні фрази, фоловить та ретвітить інших, словом, імітує нормальну активність. Врешті-решт автор написав про Сантьяго статтю у Вікіпедії. Щоб дотриматися «об’єктивності», він піддав критиці деякі «висловлювання» Сантьяго.
Уся робота зайняла кілька годин. На створення сайту автор витратив $18, ще на $50 купив фоловерів – так що загальні витрати склали $68. Після розкриття афери статтю у Вікіпедії видалили, екаунт у Twitter досі активний, наразі він має 77235 фоловерів.