• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Микола Костинян · 18 Квітня 2013

Facebook запустив рекламу з оплатою за дії

Tweet
Tweet

Facebook запустив рекламу з оплатою за діїFacebook запустив «cost-per-action» (CPA) рекламу для окремих дій, яка доступна через рекламний API. Така модель ціноутворення (плата за дії) дозволить рекламодавцям визначити найважливішу для них бажану дію з боку користувачів і встановити ціну, яку вони готові заплатити за кожну дію такого типу.

Наприклад, замість платити за кожен клік (коли користувач подивився фото у повний розмір, залишив коментар, перейшов на сторінку бренду тощо) – тепер можна буде платити лише, наприклад, за безпосередньо лайки сторінки. Будь-які інші кліки, активності та взаємодія користувачів зі сторінкою не впливатиме на рекламний бюджет. Це убезпечить рекламодавця від ситуації, коли витрати на рекламу не приносять того, чого компанія дійсно хоче.

Наразі реклама з оплатою за дії доступна для таких дій: лайки сторінок, кліки за лінками та запити на отримання Facebook Offers. Але очікують, що Facebook додасть також інші дії до цього переліку – зокрема, встановлення додатків, перегляди відео, розшарення фото, Open Graph дії тощо.

Читати більше про: CPA, Facebook, Facebook offers, реклама

Микола Костинян
new media activist, blogger

Микола Костинян на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



  • Slava Relyan

    Ага, тільки вартість лайку зашкалює, а в адекватних рамках система не хоче відкручувати оголошення. Принаймні для висококонвертних сторінок така ситуація

    • Саша

      Ще б якось це донести клієнту та так, щоб він повірив

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA