Facebook закрив доступ до своєї веб-версії для працівників компанії щоб стимулювати розвиток мобільної версії. Джош Вільямс, менеджер компанії (колишній генеральний директор Gowalla), вважає, що мобільність соціальної мережі є достатньо вирішальною для стратегії компанії щоб піти на такий крок.
«Це заставляє нас користуватися виключно мобільною версією Facebook», – каже Джош. І, в результаті, працівники компанії помічають, що деякі опції існують на одній платформі, але недоступні на іншій, що, звичайно ж, потрібно виправити. У минулому кварталі активна мобільна аудиторія Facebook сягнула 680 млн користувачів, з року в рік вона зростає приблизно на 57%. Наразі мобільна денна активна аудиторія соціальної мережі перевищує «десктопну».
Для соціальної мережі дуже важливо, щоб її 4600 працівників знали і не ігнорували те, як користувачі за межами компанії насправді користуються Facebook. Закриття доступу до веб-версії сайту – лише один із методів. Джош Вільямс каже, що задля цього зробив над собою зусилля і почав користуватися Android-пристроєм. Тому що багато користувачів заходять до соціальної мережі саме з Android-пристроїв.