Компанія InMind оприлюднила дані дослідницького проекту AdvertTrack щодо ринку медійної онлайн-реклами в Україні за лютий 2013 року.
В лютому 2013 року провідними галузями, які розміщують медійну рекламу, були електронна комерція (22%), ігри (21%), інтернет-сервіси (15%), ЗМІ (6%) та товари повсякденного вжитку, які обігнали за кількістю показів у тому числі й такі категорії як електроніка та автомобілі:
Найбільше зростання в лютому показала категорія FMCG (товари повсякденного вжитку) – 140% порівняно з січнем 2013 року. На наступному графіку ви можете побачити динаміку розміщення медійної реклами за трьома параметрами – частка показів, динаміка зростання та охоплення інтернет-аудиторії:
Серед усіх рекламодавців УаНету в медійній рекламі лідирує Rosetka.ua, як за кількістю показів, так і за охопленням інтернет-аудиторії:
Аналогічний аналіз може бути проведений в розрізі кожної галузі. Накриклад, ТОП-10 рекламодавців для товарів повсякденного вжитку виглядає наступним чином:
Технологія AdvertTrack дозволяє дати оцінку медійної реклами для будь-яких систем показу банерів – оцінку систем розміщення, тобто платформ, на яких розміщується така реклама. Юзерцентрична технологія дозволяє дослідженню охопити весь інтернет-простір і не залежити від бажання майданчика чи системи розміщення встановлювати які-небудь додаткові лічильники.
ТОП системами розміщення в лютому 2013 року стали Mail.ru (35%), AdRiver (22%) і Google (17%):
Для різних галузей цей рейтинг може бути різним. Так, наприклад, для товарів повсякденного вжитку рейтинг систем розміщення виглядає наступним чином:
Іван Дубинський, директор InMind OPINION Media і член правління Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК) обіцяє, що найближчим часом на сайті sostav.ua нададуть відкритий доступ до базових рейтингів AdvertTrack для рекламних агентств і рекламодавців. Нагадаємо, що InMind запустив сервіс моніторингу онлайн-реклами AdvertTrack в грудні 2012 року.