Компанія TNS в Україні представила свій щотижневий рейтинг найбільш рекламованих брендів і найактивніших рекламодавців за результатами моніторингу більш ніж 30 українських новинарних сайтів. Рейтинг складено за період з 4 по 10 березня 2013 року.
Рейтинг визначається за GRP# (в абсолютних значеннях) – кількості контактів користувачів з України з банерами за звітний період. Також окремо визначається рейтинг відеореклами рекламодавців і брендів.
GRP5s# (в абсолютних значеннях) – показує кількість українських користувачів, які мали можливість контактувати з рекламою 5 секунд і більше.
Rch# (в абсолютних значеннях) – показує кількість українських користувачів, які контактували з рекламою хоча б один раз. Розраховується як GRP#/AF (середня частота контакту).