У період з 4 по 10 березня 2013 року за даними TNS одразу 5 статей про смерть російського актора Андрія Паніна потрапили до ТОП-10 статей Уанету. Вперше про це написали rbc.ua, їхня пулікація набрала більше 74 тисяч унікальних переглядів. На другому місці за цікавістю для українських користувачів була заява відомого оперного співака Володимира Гришка про те, що він залишає Україну і переїжджає до США. Стаття з цим матеріалом набрала понад 46 тисяч унікальних переглядів:
Серед статей на спортивну тематику в десятці найпопулярніших – лише футбольні новини. Футбол, особливо в період великих матчів, може притягати набагато більшу інтернет-аудиторію, ніж будь-які інші новини. Так, минулого тижня стаття під назвою «Луческу: Нужно освежать команду» розміщена на terrikon.com зібрала більше читачів (понад 48 тисяч унікальних переглядів) ніж друга в рейтингу стаття на соціально-політичну тематику (про заяву Володимира Гришка):
Найпопулярнішою темою минулого тижня була смерть відомого російського актора Андрія Паніна. На другому місці – новини про погоду на наступний тиждень:
Рейтинг статті (GRP) визначається кількістю переглядів користувачами з України окремої статті та її передруків. Джерелом (оригінальною статтею) вважається найперша виявлена. Передруками, в цьому випадку, вважаються статті, у яких коефіцієнт подібності є більшим за 80%.
GRP5s – показує кількість користувачів, які залишилися на сторінці матеріалу більше 5 секунд.
Рейтинг найбільш цікавих тем визначається за Rch#(охопленням) статей, у яких коефіцієнт схожості становить більше 20%. При цьому враховуються як україномовні так і російськомовні статті на одну тему.
Rch#(охоплення) – показує кількість українських користувачів, які відвідали конкретну сторінку хоча б один раз. Вираховується як GRP/AF(середня частота контакту).
Компанія TNS з 1 січня 2013 року запустила на комерційній основі проект з дослідження інтернет-аудиторії України – Content Meter. В рамках цього дослідження,TNS щотижня презентує рейтинг найпопулярніших статей та рейтинг найбільш цікавих тем в Уанеті. Система ContentMeter окрім показників, традиційних для інтернет-вимірювальних систем та лічильників, дає можливість вимірювати контакти користувача з конкретним контентом: банерами, аудіо- і відео- рекламою, відео online і on-demand.
До речі, найцікавіші статті Уанету, які люди поширюють у Facebook, можна подивитись у нашому проекті 10Liked.