Вже традиційно в квітні цього року відбудеться YALTA Digital Forum, в рамках якого будуть визначені переможці премії PROpeller Digital – 2013.
Оргкомітет вже розпочав прийом конкурсних робіт. В агенцій є ще час до 31 березня надіслати свої кейси.
Жюрі приступить до роботи після оцінки конкурсних проектів Експертною радою, куди входять члени жюрі минулих років. Потім буде сформовано шорт-ліст фіналістів. Останні зможуть захистити свої роботи перед жюрі вже безпосередньо в Ялті, 26 квітня ц.р.
У формуванні жюрі PROpeller Digital закладений принцип рівної квоти лідерів диджитал-індустрії та рекламодавців, що проявляють значну маркетингову активність в сегментах інтернет- і mobile-маркетингу. В їх число, зокрема, увійшли маркетинг-директор Global ABC (ТМ «Снігова панда») Олексій Філановський, маркетинг-директор «Intel Україна» Юрій Миколишин, CSD маркетинг-менеджер Pepsi-Cola Ukraine Анатолій Гордєєв.
Пул агенцій в жюрі представлений творчим керівником інтернет-агенції ISD Group Віктором Шкурбою, креативним директором Hungry Boys, партнером GRAPE (Москва) Владом Ситніковим, креативним директором GETBOB Digital Agency (Мінськ) Іллею Кухаревим, креативним директором CreativePeople (Москва) Олександром Ковальським.
Міжнародна інтернет-премія PROpeller Digital проводиться щорічно, починаючи з 2003 року. За останні чотири роки Премія зібрала понад 600 диджитал-кейсів з України, Росії, Білорусі, Ізраїлю та Прибалтики.
PROpeller Digital проводиться на курорті Palmira Palace****. А в якості Open Air майданчика для церемонії нагородження організатори розглядають плато Ай-Петрі або Бодкінську стежку.
YALTA Digital Forum цього року відбудться 25-27 квітня.
Офіційний сайт Премії: http://digital2013.adreport.ua