Facebook кардинально змінює свій дизайн і маркетологи вже думають що це їм дасть і як це вплине на їхню роботу.
1. Стрічка новин стане більшою, розмір зображень та відео стане більшим – відповідно, збільшиться «робоча поверхня» для маркетологів.
2. Спонсорські публікації в стрічці новин залишуться, Facebook це вже підтвердив. У тому числі така реклама буде доступною і для стрічки новин «Усі друзі», де мають відображатися публікації лише від друзів. Поки що у Facebook «не думають, що маркетологи зможуть вказувати стрічки» для відображення своєї реклами. Такі спонсорські публікації у стрічці лише для друзів, однак, будуть виділятися і, скоріш за усе, дратуватимуть користувачів.
3. Однаковий дизайн і функціонал соціальної мережі для різних платформ (десктопи, планшети, смартфони) полегшить планування та реалізацію рекламних кампаній.
4. Розділені стрічки новин для друзів та брендів можуть призвести до того, що користувачі будуть більше переглядати стрічку оновлень від своїх друзів (чи навіть лише від близьких друзів) і менше будуть переглядати стрічку новин від брендів (чи й взагалі не переглядатимуть її). З іншого боку, публікації у цих стрічках не будуть фільтруватися – і якщо користувач захоче переглянути оновлення від брендів, то зможе бачити їх усі. Крім того, користувач, який цілеспрямовано переглядатиме стрічку від брендів, буде більше зацікавлений у їхньому контенті та більше налаштований на взаємодію.
5. Нові стрічки для ігор та музики дають можливість краще таргетувати повідомлення і рекламу (якщо буде можливість таргетувати рекламу за стрічками), адже можна буде показувати користувачам саме той контент, який вони хочуть бачити обираючи відповідну стрічку. Дехто припускає, що за окрему плату Facebook дозволить брендам публікувати свій контент не лише до стрічки «Following».
6. Зменшиться кількість рекламних місць у боковій колонці. Це буде проблемою для маркетологів, як залежали від цієї відносно дешевої реклами.
7. Скоріш за усе, ціни на рекламу у Facebook зростуть, а рекламних місць у стрічках новин буде менше. Проте така реклама буде більш видимою – із великими зображеннями та відео.