Приватбанк продовжує активно розвивати свою програму заохочення користувачів, які знайшли вразливості в продуктах банку.
Як повідомили у прес-службі банку, з початку роботи цієї програми (з 2011 року), було виплачено понад 220 тисяч гривень в якості винагород. Проблеми шукають не лише в системі інтернет-банкінгу Приват24, а й в інших сервісах банку: наприклад, мобільних додатках чи навіть оффлайн-взаємодії з клієнтом.
Повідомити про знайдену вразливість може будь-хто з клієнтів Приватбанку, надіславши інформацію про знахідку електронною поштою на ACRMBO@pbank.com.ua. У випадку підвтердження вразливості, користувач отримає 10 000 грн в якості премії.
Це досить поширена практика знаходження вразливостей у популярних продуктах, наприклад, Google платить по $3000 за знайдені «дірки» в безпеці браузера Google Chrome.