Соціальна мережа Facebook цілком серйозно займається розробкою функціоналу для отримання оплати від користувачів за доступ до їхніх профілів.
Зокрема, відповідний патент уже отримано компанією Цукерберга: документ під назвою Paid Profile Personalization описує можливість оформлення спеціальної плати, яка звільнятиме користувача від реклами на сайті соціалки та власноруч змінити розташування об’єктів дизайну. Наприклад, рекламні оголошення в стрічці та в сайдбарі можна буде замінити блоками з фото друзів, статусами чи коментарями.
Ще одним пунктом можливостей патенту є налаштування стрічки: користувачі зможуть власноруч обирати, кого показувати в стрічці, а кого ні. Сам патент було розроблено більше року тому, ще до того, як Facebook увів Timeline-інтерфейс, тож, малоймовірно, що платний сервіс матиме той самий вигляд, що і в документі:
Потішним у цьому сенсі є той факт, що темою нашого першоквітневого жарту минулого року стала саме тема введення платних екаунтів на Facebook. Як бачимо, кожен жарт може з часом перетворитись на правду.