Компанія TNS оприлюднила рейтинг найбільш рекламованих брендів та найактивніших рекламодавців за результатами моніторингу більш ніж 30 новинних сайтів.
Рейтинг складено за період з 25 лютого по 3 березня 2013 року. Рейтинг брендів та рекламодавців визначається за GRP# (в абсолютних значеннях) — кількістю контактів українських користувачів з банерами за звітний період.
Також окремо визначається рейтинг відеореклами рекламодавців і брендів.
GRP5s# (в абсолютних значеннях) – показує кількість українських користувачів, які мали можливість контактувати з рекламою 5 секунд і більше.
Rch# (в абсолютних значеннях) – показує кількість українських користувачів, які контактували з рекламою хоча б один раз. Вираховується як GRP#/AF (середня частота контакту).