Компанія TNS з 1-го січня 2013 року запустила на комерційній основі проект дослідженню інтернет-аудиторії України – Content Meter. В рамках цього дослідження, TNS щотижня презентує рейтинг найпопулярніших статей та рейтинг найбільш цікавих тем в Уанеті.
Минулого тижня падіння метеориту в Челябінську стало подією №1 в Інтернеті (і в російському також). Не дивно, що ТОП-10 очолює стаття «Падение метеорита под Челябинском: число жертв увеличилось до 400», розміщена на korrespondent.net. В десятку найпопулярніших статей потрапило 8 матеріалів про цю подію. Перше місце в рейтингу (разом з передруками) переглянуло 89 тисяч унікальних відвідувачів. Для порівняння, перша стаття в рейтингу минулого тижня набрала лише 29 тисяч унікальних переглядів.
Найпопулярнішою темою минулого тижня також став метеоритний дощ в Челябінську. В рейтинг потрапили такожінші теми, пов’язаніз різними аспектамицього випадку. Також серед популярного – катастрофа літака Одеса-Донецьк і аварія за участі екс-мера Києва Олександра Омельченка. В той же час, читачі оминули увагою новини про зречення Папи Бенедикта XVI і ситуацію на ЧАЕС, де завалився дах одного з машинних залів. Новини на ці теми залишилися за межами десятки.
Система ContentMeter окрім показників, традиційних для інтернет-вимірювальних систем та лічильників, дає можливість вимірювати контакти користувача з конкретним контентом: банерами, аудіо- і відео- рекламою, відео online і on-demand.
Рейтинг статті (GRP) визначається кількістю переглядів користувачами з України окремої статті та її передруків. Джерелом (оригінальною статтею) вважається найперша виявлена. Передруками, в цьому випадку, вважаються статті, у яких коефіцієнт подібності є більшим за 80%.
GRP5s – показує кількість користувачів, які залишилися на сторінці матеріалу більше 5 секунд.
Рейтинг найбільш цікавих тем визначається за Rch#(охопленням) статей, у яких коефіцієнт схожості становить більше 20%. При цьому враховуються як україномовні так і російськомовні статті на одну тему.
Rch#(охоплення) – показує кількість українських користувачів, які відвідали конкретну сторінку хоча б один раз. Вираховується як GRP/AF(середня частота контакту).
До речі, найцікавіші статті Уанету, які люди поширюють у Facebook, можна подивитись у нашому проекті 10Liked.