Минулого тижня в тестовому режимі почала свою роботу рекламна мережа ВКонтакті, яка дозволить розміщувати оголошення на сайтах-учасниках мережі.
Протягом найближчого часу новинка стане доступною для всіх рекламодавців, які вирішили спробувати її на практиці. Як пояснили в авторизованому центрі обслуговування партнерів мережі, оголошення від ВКонтакті поки не використовують тематику сайту, на якому розміщені, та його контент, проте в майбутньому планується залучити і ці параметри.
Водночас, за словами прес-секретаря соцмережі Георгія Лобушкіна, ВКонтакті не має наміру конкурувати з Яндексом та Google в галузі контекстної реклами.
За відгуками перших користувачів рекламної мережі ВКонтакті, наразі в її оголошеннях низькі показники CTR i CPM. Майданчики, в свою чергу незадоволені тим, що рекомендовані ціни за клік набагато вищі від реальних.
Семен Полецький, керівник центру обслуговування мережі, пояснив, що транслювання оголошень на сайти партнерів поки доступне не всім рекламодавцям, і як тільки це трапиться, вартість за клік зросте. Окрім того, адміністрація має намір покращити дизайн оголошень: збільшити шрифт та видимість для користувачів.