• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Віталій Гордуз · 15 Лютого 2013

Звідки беруть трафік українські інтернет-ЗМІ

Tweet
Tweet

За останній рік ситуація з джерелами трафіку українських інтернет ЗМІ серйозно змінилась. Зробивши зріз денної аудиторії близько 15-ти найбільш відвідуваних українських онлайн-ЗМІ (використовувались дані з рейтингу БігМіра), можна відмітити наступні тенденції:

1) Основними джералами трафіку для лідерів ніші залишаються прямі заходи та пошуковий трафік. У тож же час, другий ешелон активно залучає аудиторію з Укр.Нет

2) Трафіко-генератори, яких часто звинувачують у низькій якості трафіку (МаркетГід, РедТрам, Джоінт і тд), стали використовуватись значно менше. На більшості ресурсів такий трафік беребуває на рівні 3-6%. Такий рівень свідчить про виключно «обмінний» характер цього трафіку, тому будь-які розмови про «накрутку» чи «закупівлю» переходів з цих джерел можна вважати не актуальними.

3) Лідери ніші («Кореспондент» та «Українська Правда»), як того й вимагає їх статус, спираються на прямі переходи біля 50% і навряд чи хтось зможе посперечатися з ними у цьому показнику навіть у середньостроковій перспективі.

4) З точки зору SEO можна виділити два ресурси, що значно випереджають всіх інших у залучені пошукового трафіку – Сегодня.ua та For-Ua.com (понад 40%). Такі показники, скоріш за все, є результатом активної роботи на біржах посилань. Не зважаючи на імідж пошукового трафіку як високоякісного, і у цій сфері є свої «перегини». Важко вважати цільовими для новинарного ресурсу переходи за запитами «поздравления с Днем святого валентина»…

5) Робота з соціальними мережами, не зважаючи на її трендовість, все ще приносить дуже мало трафіку (в середньому менше2%). Але тут хочеться відмітити команди ТСН.ua та КП.ua, які значно випереджають своїх конкурентів за цим показником.

6) Укр.нет… Другий ешелон інтернет ЗМІ продовжує рухатись шляхом найменшого спротиву, залучаючи трафік з головної Укр.нету. Як правило, цей трафік складає біля 50%,а інколи «зашкалює» до 75%!

7) Зріс трафік з Яндекс.Новин. Основні майданчики отримують понад 5% свого трафіку з цього ресурсу. Тут лідерами є УНІАН та Comments.ua. На жаль, GoogleNews не може похвалитись успіхами в цій ніші.

Резюме: українські інтернет ЗМІ стали більш розбірливими при залученні трафіку. Однак, наближення виборів київського мера та активізація політичного процесу можуть досить швидко повернути цей процес в зворотній бік, адже більшість інтернет-ЗМІ в Україні політично заангажовані. А українська політика, як відомо, не відрізняється «чистотою».

Читати більше про: SEO, інтернет-ЗМІ, трафік

Віталій Гордуз

Віталій Гордуз на зв'язку

Також читайте:
  • Mail.ru більше не доставлятиме трафік в Україну

    Mail.ru більше не доставлятиме трафік в Україну

  • В Росії хочуть запровадити плату за користування Skype, Youtube і месенджерами

    В Росії хочуть запровадити плату за користування Skype, Youtube і месенджерами

  • Боти генерують 61% світового вебтрафіку

    Боти генерують 61% світового вебтрафіку

  • SEO, трафік та первіснообщинний лад

    SEO, трафік та первіснообщинний лад



  • Саша Уманец

    +1

  • uaixovich

    еммм, поправка: усі електронні змі уркаїни політично анга-жовані; трафіко-генератори, яких звинувачують у неймовірних маштабах браку. біржа лінків – якісний трафік? це надто гучна заява.

    • maksym

      угу, ну єсть мальоха :)

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA