Coca-Cola запустила онлайн-гру cokechase.com, де можна подивитися початок рекламного ролика, який буде демонструватися під час суперкубка. Продовження ролика визначать результати онлайн-гри.
Трансляція суперкубка (Super Bowl), фінального матчу американської Національної футбольної ліги, – це подія №1 на американському телебаченні, яка збирає щороку найбільшу телеаудиторію. Багато компаній готують ролики виключно під цю телетрансляцію. Вартість показу одного 30-60 секундного ролика сягає кількох мільйонів доларів.
У рекламі (та грі) три команди в пустелі намагаються чимшвидше дістатися до величезної пляшки кока-коли щоб втамувати спрагу – ковбої (#CokeCowboys), танцівниці (#CokeShowgirls) та поганці у стилі Шаленого Макса (#CokeBadlanders):
Учасники мають дивитися початок рекламного ролика і голосувати за улюблену команду. Крім того, вони можуть саботувати інші команди щоб сповільнити їх. Наприклад, влаштувати піца-перерву для танцівниць:
Або дати поганцям поскакати на скакалці:
Наразі на першому місці танцівниці, на другому ковбої і на третьому поганці. Один із трьох варіантів продовження рекламного ролика, визначеного за результатами онлайн-гри, покажуть одразу після фінального свистка суперкубка.