Компанія Spruce Media, яка займається маркетингом у Facebook, оприлюднила динаміку вартості реклами в соціальній мережі протягом 3-4 кварталів 2012 року.
У 4 кварталі 2012 року ціна реклами у Facebook за 1000 показів зросла на 35% для реклами у десктопній стрічці новин, у компанії це пояснюють зростанням попиту на таку рекламу:
Клікабельність реклами у мобільній та десктопній стрічці новин зросла відповідно на 34 та 49%:
Ціна за клік у 4 кварталі порівняно з 3 кварталом 2012 року для десктопної стрічки новин знизилася на 9%, для мобільної – на 33%:
В четвертому кварталі 2012 року одна взаємодія користувача з рекламним повідомленням (лайк публікації чи сторінки, перегляд фото чи відео, перехід за лінком тощо) для десктопної стрічки новин коштувала в середньому $0,24, для мобільної – $0,76. Серед усіх варіантів взаємодії користувача з рекламним повідомленням переважає перегляд фото – 42% від усіх взаємодій користувачів з рекламним контентом. Лайкання публікацій – 31%, а ось лайкання сторінки – лише 8%:
В цілому частка доходу Facebook від мобільної реклами зросла від 3% у другому кварталі 2012 року до більш ніж 20% у четвертому.